:::note from ladybug:::

Monday 20 May 2013

Merajuk.

Merajuk dengan kakak. Hari ni cakap mahu telepon. Lame aku menanti. Tup-tup punyalah tunggu takda panggilan. Akhirnya aku yang mesej. Tapi mesej yang di reply menghambarkan. Kecewa. Tapi takpa. Aku seorang yang tak ada perasaan, hanya membiarkan ia berlalu pergi. Aku tahu yang hari ini dia keluar hospital. Mungkin penat. Ya, semua orang penat. Aku tahu akan itu. Kau orang semua pun faham kan. haha. Disebabkan itu, tetiba je aku rasa nak block no fon semua orang. Haha, bajet ramai je yang nak contact hang! haha. Hang jebat betul. Dikala mahu memblockkan no orang, maka sempat lagi aku mengacau ma tidur. Takda ghijonyer. Nasib baik ma melayan je. hehe. Thanks ma, tapi kesian jugak dekat ma. Ma lagiilah letih duk layan cucu.

Ngeh!!!. Sekian. Tak nak bercakap panjang. Hanya pendek, ringkas dan tepat. Bila dah panjang lebar mengarut jadinyer. Citer yang tak sepatutnya pula dijadikan citer. Biasalah kan penokok tambahan. 

Ha!!! Satu citer nih aku tak suka. Kawan diketepikan kerana kekasih diutamakan. Nih yang membuatkan aku berprasangka buruk. Haish. Sabar jela. Astaghfirullahulazim.

Bila la boleh tengok gambar baby ni. Lebih tenang daripada tengok muka dia. Bertenang khuzaimah!!! 



Segagah perkasa manapun seseorang itu, jikalau ada masalah dia akan merintihh jua. keeeee. 
Itulah lumrah alam mahupun kehidupan.

No comments:

Post a Comment