:::note from ladybug:::

Sunday 19 May 2013

Detik itu.

Tahniah buat akak yang selamat melahirkan buah hati (puteri) pertama. Kata ma, dari semalam akak dah rasa sakit - sakit tapi Alhamdulillah akhirnya dalam pukul 4 petang baru selamat melahirkan di kala aku sedang nyenyak. Setengah jam after, baru tersedar ada mesej. Indahnya bila saat genting begitu, ibu menemani di sisi.

Jeng jeng jeng. Ha! Ni dia. Belum lagi gambar baby gegirl itu. *akan diupload kemudian.


Haha. Ni kakak dengan aku. Comel kang kitorang. Opps! terperasan. Alaa, semua makhluk Allah itu comel. Yang tengah nangis kakak aku. Selalu je nangis. Puas adik nih memujuk haa. Haha. Setiap benda kitorang akan kongsikan bersama. Takdalah sampai semua benda. Yang patut jela. Tapi bila dia dah berkeluarga, terpaksalah melayan diri seorang diri. Almaklumlah dia pun dah bersuami.

Minggu depan. Banyak hal yang menanti. Segalanya esaimen yang setia menanti dan segala presentation harus diselesaikan sebelum menjelangnya final ekzem. Genetics, microbiology, biochemistry, kostat, entrepreneur,  munakahat, dan akhlak. All the subjects. Please be nice to me. You all are my friends.

Dan sebenarnya... saya mahu pulang. Tak habes habes. Nak balik je ghijonyer. Memanglah. Sedang semua orang bergembira menyambut kelahiran baru meninggalkan saya seorang diri terkapai-kapai. Pulak. Haha.

K, bye.!!!!

Saya, yang tak bajet.




No comments:

Post a Comment